На главнуюЮморПохожее видеоЕще от: Janessa Danielle

WATCH ME TAKE A VIAGRA PILL|| REAL AND RAW

Оценок: 2342 | Просмотров: 74414
❤️Open meeee!❤️ Hey y'all!!! Welcome back!! Let me know what you think in the comments! Love y'all Janessa Reynolds PO box 372 Perkins, Ok 74059 Facebook: Janessa Danielle Instagram: Janessadanielle__ Snapchat:jdanielle976 ❤️1,000 subs- June 13, 2017 ❤️5,000 subs- September 10,2017 ❤️10,000 subs - January 29, 2018 SUBSCRIBE: https://www.youtube.com/channel/UCgVzwPNQqySeURI9nPhxitA Business/Collaborations/Advice email: Janessa.reynolds93@gmail.com Love yallll ! & Lets keep growing!
Категория: Юмор
Html code for embedding videos on your blog
Текстовые комментарии (279)
PureLIFE OF. SHAYEELAH. (1 день назад)
Try a different one . Try the kangaroo. I heard that one work lol
Papi Juicee (9 дней назад)
BE MY BESTFRIEND? ❤️ you funny asf oml 😂
ria charity (10 дней назад)
LMFAOAOOAOAOOOO "humpin the wallll!"
haut luxure (14 дней назад)
💀💀💀💀
oofer xxxtentation (17 дней назад)
Boooooooooooner
Bocstain 666 (21 день назад)
THAT INTRO THOUGH
Shelby Sumner (23 дня назад)
oh 😂 my gosh.
darnisha hall (26 дней назад)
You too funny
Rimanio Suvalio (27 дней назад)
Many thanks, I've been looking for "getting a stiffy" for a while now, and I think this has helped. Ever heard of - Aidenzey Hard Framework - (should be on google have a look ) ? Ive heard some decent things about it and my mate got amazing results with it.
Sunset Galore (1 месяц назад)
😂😂
Ayanna Alston (1 месяц назад)
Lolll !
BiggDell LMKR (1 месяц назад)
Lmao......
Jada Rice (1 месяц назад)
waiiiit she reminds me so much of Sky from Black Ink Crew ❤️ dummy funny
Dee dee Duncan (1 месяц назад)
Damn i love them juicy lips :)
KK Squad (1 месяц назад)
whyy have i never come across your channel i am having a ballllll 😂😂😂😂
Kayla Davis (1 месяц назад)
1.2 seconds I was like LMFAO and plus I fell watching this coming home from the bus!
12 stick men (1 месяц назад)
I need to buy some for my girl XD
TheSweetestJerk (1 месяц назад)
You probably got aint shit pussy cuz this video aint shit
Shaunta Boone (1 месяц назад)
I love you 😘😘😂
MrBuliths (1 месяц назад)
Why she soo mad after 10 hrs.. lmao
MrBuliths (1 месяц назад)
😂😂😂
Janessa Danielle (1 месяц назад)
lmao cause the shit DONT work!
MrBuliths (1 месяц назад)
U was struggling with the h2o... lol
Ciluv Johnson (1 месяц назад)
I laughted my f ass off😂😂😂🤣 u funny
Brandisrenee Neal (1 месяц назад)
😂
Zyon Mccolley (1 месяц назад)
Who else was staring at her lips the whole time
Zyon Mccolley (1 месяц назад)
DSL
NIYAH NATION (1 месяц назад)
U freaky 😂😂😂😂
Sexy Vegan (1 месяц назад)
Remember me when you are famous
Shania Cummings (1 месяц назад)
What I wanna kno is do it make u feel high
Shania Cummings (1 месяц назад)
Thank u
Janessa Danielle (1 месяц назад)
Shania Cummings lol nope. I didn’t feel anything at all.
Kenyetta Leavell (1 месяц назад)
U so funny
Nakida Q (1 месяц назад)
OMG🤗🤗🤗🤗😂😂😂😂
JESS DASH (2 месяца назад)
LMFAOOO
KillUa SALVADOR (2 месяца назад)
What pill is that maam?
Suzanne Saleh (2 месяца назад)
I’m dyinggg 😂😂😂😂😂😂
Lauren Ellis (2 месяца назад)
😂😂😂😂😂😂😂😂
Jizzle 412 (2 месяца назад)
Snuck have one to wife and nothing happened she didn’t even feel nothing
TSM BlueIsland (2 месяца назад)
Not tryna be mean but y’all know she took 1 pill but all the other YouTubers use like 10 or something.
braylon dailey (2 месяца назад)
72 hours holy shit 🤤
braylon dailey (2 месяца назад)
You about to have a nigga come through this screen 🤦🏽‍♂️
Christy Ernest (2 месяца назад)
When she go back and see the video she might not want to show her face in public anymore
Shawn (2 месяца назад)
What females do for attention.
TheFit Foodster (2 месяца назад)
Omg lol i miss watching ur vids but YT keeps taking the notifications bell off idk why
BlazëdßŷJåí Símønë (2 месяца назад)
U just gained a new subie 😂😂😭😭😭😭😍😍 u are hilarious omfg
Honey Bunny (2 месяца назад)
Lmao 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂you fine af
Joshua Russ (2 месяца назад)
Yuk
Es Mes (2 месяца назад)
Lmbooooooooooooooooo
Antwann Griffin (2 месяца назад)
U probably got the wrong one idk
Ashley Jenson (2 месяца назад)
I had the volume all the way up, and it was quite asf in my house and when she started moaning at the beginning oml
iiKingElvin (3 месяца назад)
The fuck?
HeftyLefty24 (3 месяца назад)
That shiny ass top lip tho! Lol and damn lady have some class...burping like that ain’t attractive at all! Smh I ain’t on no troll shit either...I want this shit to help you reach your goal...be yourself, but appeal to the crowd as well....FREE GAME!
levi lamoreau (3 месяца назад)
She never took it. Nobody caught the video cutting out as soon as she went to drink the water?
ayo hanna (3 месяца назад)
LMFAOOOOO 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
XxTRYHARDxX xx (3 месяца назад)
We all know one pill dont work i use like 5 of em dat shit have me harder thenn metal
Angel McGregor (3 месяца назад)
OMG 1st 20 secs had me ova here rolling girl you wild love your videos💀💀💀
Cookiegirl (3 месяца назад)
Girllll you is too funny!!
Samantha Bonilla (3 месяца назад)
Did you feel it through the butt bc I wanna be hot n ready no pain for my mans ? I'm so serious someone lmk
kristen millender (4 месяца назад)
😂 how much did you pay for that
kristen millender (4 месяца назад)
Janessa Danielle 😂😂 I’m deadddd
Janessa Danielle (4 месяца назад)
kristen millender lmao TEW damn much 😂 for it to play with my mind
jaime malave (4 месяца назад)
you to awesome love it mami
Aaliyah Wilson (4 месяца назад)
😭😂💀
Two Ladies (4 месяца назад)
Ok wat r those exact pills u bought called
Matti jh (4 месяца назад)
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕💪 bich ass 💪 💪
Matti jh (4 месяца назад)
I hat you so so so so much fuck you I am 9 years old bich
Jamarion Howard (4 месяца назад)
U preety asf
Chucky Black (4 месяца назад)
Janeesa you're real as shit. No cut cards, always you. You're not the phony type. That's why I fucks with you. Never know what tf you're going to talk about. Keep that shit up. Good job.
Jacqueline Gladney (5 месяцев назад)
I'm at work dying watching this! Subscribed.
Darkskinbaby .__ (5 месяцев назад)
I Gotta Be Apart Of This Family 💯😭😂😂😂😂 Cuz Your Funny Ash 💯😂😂😂
LeNora Clark (5 месяцев назад)
Child I’m rolling. 😂😂😂
Ryan Holmes (5 месяцев назад)
I went to the bathroom this video was up next I came back from the bathroom and I hear I wanna have sex then I throw my iPad on the floor
American Trucks, Inc. (5 месяцев назад)
Funny. 😂 but anything out of a sex shop or over the counter is BS and doesn’t work. You have to get the REAL medical Viagra. Will absolutely flip your mind and body out. FrFr!!!
Niya Siaa (5 месяцев назад)
Where do you get the pill from?
Desyy Vibezz (5 месяцев назад)
Lmfaoooooo
Shavonda Deep (5 месяцев назад)
Ain't gone lie I almost wanna purchase the shut from the intro. I was like what kinda genie in the bottle stuff is got you reaching it in your toes
jonnayah Butler (5 месяцев назад)
I can't believe the first 30 seconds of this video
Laniece18 (5 месяцев назад)
😂😂😂 omg🤣🤣🤣 I’m dying I new dat shit was fake. Lmao
Olivia Lozano (5 месяцев назад)
It might be the type of pill brand or some shit but tbh I was weak the entire fucking video 😂
FunSizEE Doll. (5 месяцев назад)
♥️♥️♥️
ツiiSxmpleee (5 месяцев назад)
😂😂😂😂
kelnesha tate (5 месяцев назад)
Where did you buy this from & for how much ?
Billie Eye ache (5 месяцев назад)
RN i feel so so so sorry for the headphone users if they had their volume all the way up at the beginning
Gail Davis (5 месяцев назад)
Funny as heck 😀😂😂😂
THE PRINCESS (5 месяцев назад)
Exactly it's just trying make people think that a pill can do everything when it can't it's gotta be you this shows that the pranks ain't real like and when the people done with the prank and tell them they don't feel horny no dang more so they just trying to put people's minds on the pill and also its just fake and all they did in the freaking commercial is make the people think that the pill work and get there self hyped up and that's what it is they get hyped and then they do it it so it's al fake
Bianca Dort (5 месяцев назад)
Girl I saw about two videos jumped out of my bed ran to the store and bought three of them pay $25 remind you I've never used this ship before but I had faith not that I have any problems in the bedroom but I wanted to spice things up since me and Bae are going away for the weekend so I said to myself let me run a test trial before I go out there with these pills and see if that s*** work that shift did not work not at all even when I played with myself so I don't want to hear that stimulate yourself BS LOL
Basketball Lover (5 месяцев назад)
This video definitely deserves a subscription lol you're awesome
Des (5 месяцев назад)
Bruhhhh 😂😂😂😂😂
Kim Rodriguez (5 месяцев назад)
Omg I love you already 😍😍😍
NORH ALWARGAN (5 месяцев назад)
Hahahahahahahaha😂😂😂🔥🔥🔥🔥
Angela Hendking (5 месяцев назад)
Too funny.😂🤣😃😁😀😆🤣😂😂😂
Chris Burks (5 месяцев назад)
I drowned last night⛲🌊⛲🌊
Jalayah Peoples (5 месяцев назад)
This is funny
Naya Richardson (6 месяцев назад)
18 mins in 😂😂😂😂 I love youuuuuu
Jade Johnson (6 месяцев назад)
OMG nothing happened ‼️that was Soo FUNNY 😂
Katie Goddard (6 месяцев назад)
I was on the floor in my coffin 2 seconds in
Sav annah (6 месяцев назад)
It might just be the brand 😭. Or bc everyone open the pill and put it in they drink 😭
Cal’Lisa TV (6 месяцев назад)
When she hit her butt against the camera 🤣it was shaking after
Adia Adore (6 месяцев назад)
She play too much 🤣🤣🤣
Malaysia Stephens (6 месяцев назад)
😂😂😂😂
iAmQueen B (6 месяцев назад)
Not from the bottom of the big toe 😭😭😂😂😂
iAmQueen B (6 месяцев назад)
Ion even think this gone do shit...but make me out of a liar, lmao. Bc I just don't think it's gone do nothing... 😂😂😂
iAmQueen B (6 месяцев назад)
If this mofo make me hump anything...it gets a 10. 😭😭😭😭😂😂😂
iAmQueen B (6 месяцев назад)
Btw you remind me of Tiffany Haddish...you got me laughing already 😂😂😂😂😂😂
·.·Tallicia·.· ·.· (6 месяцев назад)
THE INTRO OMG!!!

Хотите оставить комментарий?

Присоединитесь к YouTube, или войдите, если вы уже зарегистрированы.