HomeЮморRelated VideosMore From: Ben Phillips

Ben Phillips | Awkward erection ~ Ben I've got a hard on ~ PRANK!

57658 ratings | 7045028 views
I spoke Elliot's drink with Viagra! While returning to the car he proceeds to drink having a delayed shock that his private parts where.... Ummmm... Hard? Follow me on Twitter/Instagram: @benphillipsuk
Category: Юмор
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (2000)
コィ彙SugarCandy (2 days ago)
0:47 *Theyssuuuwn* thats what i heard 😂
Gavin Henry (5 days ago)
WTF
A. Rohrer (5 days ago)
𝐇𝐨𝐰 𝐓𝐨 𝐌𝐚𝐤𝐞 𝐍𝐚𝐭𝐮𝐫𝐚𝐥lll 𝐕𝐢𝐚𝐠𝐫𝐚 𝐖𝐢𝐭𝐡 𝐎𝐧𝐥𝐲 𝟑 𝐈𝐧𝐠𝐫𝐞𝐝𝐢𝐞𝐧𝐭𝐬sss! > https://t.co/5xqcoNYotZ?asde34ee 5628
Zirnoxed (6 days ago)
Newest comment
Nicky1973 Langley (8 days ago)
°. ° (👄)
Florian Ramadani (12 days ago)
_ _ ● ● _
Immortal_love 72418 (15 days ago)
Granny porn 😂😂
Emm Taa (16 days ago)
🤣🤣🤣🤣🤣💗💗💗
Christopher Heers (15 days ago)
Almost 7M views! UPDATE: Yay! It hit 7M views!
The_Black_Raven (18 days ago)
R.I.P Elliot Has Died From An Erection
Weird Gamerkid (19 days ago)
I wish I knew British people
dvon9392 (19 days ago)
Put ice on it
PaintDropz Official (19 days ago)
This cant be legit....the dude is just.....so dumb for him to be real
zevanceST1 1 (19 days ago)
0:23 the music was good
Rafel Moral (21 days ago)
staged and scipted
Daniel friel (24 days ago)
Super glue a bra to Eliot's head like wallie #bro #bae
wayne ching (25 days ago)
69 millionth view
Super Star Warrior (28 days ago)
Why did Elliot said he's into granny pron lol.
MrDerpy 324 (1 month ago)
(;w;)
Klinac (1 month ago)
hahaahahahahd xD
Lukooo 525 (1 month ago)
0:32 song?
Drakester clevenger (1 month ago)
He's got a bonner
Dyllon LeCroy (1 month ago)
Mines bigger than his
Victor Porras (1 month ago)
Anyone else notice how the bottle was almost empty at 1:30 but at the end it’s half full
Erin Cowlishaw (1 month ago)
His face at 0:53 made me feel bad
First Ben Philips vid I’ve ever watched, 😂 👍👍👍👍
Billie Getty (1 month ago)
#throwback
Kamui Gakupo (1 month ago)
Elliot has a nice size to be honest o.o
Rainbow Boy (1 month ago)
Lol
MeLoveUlongtime (1 month ago)
Tuck your dong above your waistline
Miles Williams (1 month ago)
𝐍𝐚𝐭𝐮𝐫𝐚𝐥𝐥𝐥𝐥 𝐓𝐫𝐞𝐚𝐭𝐦𝐞𝐧𝐭𝐬 & 𝐂𝐮𝐫𝐞 𝐅𝐨𝐫 𝐄𝐫𝐞𝐜𝐭𝐢𝐥𝐞 𝐃𝐲𝐬𝐟𝐮𝐧𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐧𝐧𝐧 >Lovemanss2.blogspot.com.ar?dfg45ss 5056
Bert The russian (1 month ago)
I really miss the old pranks with farmer Chris and Georgina and especially before Ben and everyone started playing fortnite
Bella Baasch (1 month ago)
Do a prank on Eliot so he is gonner cry 👌🏽
이재민 (1 month ago)
개재미있다
barbara coler (1 month ago)
𝐇𝐨𝐰 𝐓𝐨 𝐐𝐮𝐢𝐜𝐤𝐥𝐲𝐲𝐲 𝐄𝐧𝐝 𝐄𝐫𝐞𝐜𝐭𝐢𝐥𝐞 𝐃𝐲𝐬𝐟𝐮𝐧𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐆𝐞𝐭 𝐀𝐧𝐝 𝐊𝐞𝐞𝐩 𝐑𝐨𝐜𝐤-𝐇𝐚𝐫𝐝 𝐄𝐫𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬𝐬𝐬𝐬 𝟏𝟎𝟎% 𝐍𝐚𝐭𝐮𝐫𝐚𝐥𝐥𝐲 >> Lovemanss2.blogspot.com?fertdf 6785
Madeline Voges (1 month ago)
😂😂😂😆😆😆😂😂😂😆😆😆😂😂😂😆😆😆
KING1303uk (1 month ago)
This was when the pranks were real
Aluminum lion (1 month ago)
Lol
绝对的正義 (1 month ago)
I think it is terrible
Ill Skiller llI (1 month ago)
Wtf is this on my recommend
Plopcats 45 (1 month ago)
One of the best.
Gacha Candy (2 months ago)
Are u brothers or something?
Ethan Cooke (2 months ago)
I like your video Ben.
Ethan Cooke (2 months ago)
#brofo
Flak (2 months ago)
Its so small!
Bryce Fairbanks (2 months ago)
2018 anyone
T bolton (2 months ago)
No very big😶
Luke Twelvetree (2 months ago)
#sorry bro boyo ben phillips shout out to elliot hes mint lol
애비. (2 months ago)
앜ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ엘리엇 맨날당해ㅋㅋㅋ
King Aiden19 (2 months ago)
Show all the footage lol
Nys Sanchez (2 months ago)
Out of all his videos, this is still the best prank 😂😂👏👏
Its Sophie (2 months ago)
super glue Eliot bed when he sleeps and he might get stuck
Trinity Smith (2 months ago)
Im so glad I'm not a boy😄😄
쵸링{쵸링맛 쥬스} (2 months ago)
wow..
Luana Ellifritz (2 months ago)
92.5% of men with ED get ROCK HARD usinggggg THIS (drug free)> https://t.co/NfAeyvBzS1?sdf43dfg45f
Lara Stenson (2 months ago)
I’m crying! 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣
Andres3838 (2 months ago)
Boner activated
Katheria Silva (2 months ago)
Who love Ben Phillips?
Yung Duff777 (2 months ago)
Do More Viagra pranks BTW 2018 ANYONE???
Landen Nixon (3 months ago)
2018 anyone
Assassinplayz 67 (2 months ago)
Landen Nixon yep
Landen Nixon (3 months ago)
I'm drinking the same drink
dr. obama (3 months ago)
why didnt he just get it and put it straight up i mean thats what i do
Little Mix Forever (3 months ago)
His dick is big
Magic Snow Wolf (3 months ago)
Such an evil thing to do😂
Nicholas Dolliver (3 months ago)
Bahahahahahahaha well its like they always said the girls love our big dick.
Caketin72 (3 months ago)
😂😂😂
Alanwott (3 months ago)
Me when i get a random boner and walk by mi parents or mi gf
Ee Wiz (3 months ago)
I think he should have waited for him to drink the hole bottle and then tell him
Rahjee Brunner (3 months ago)
Ben gave Eliot gave a really HARD time.
thevioletskull (3 months ago)
But the red pill tells the truth!
OnwWayGaming (3 months ago)
Eliot Giles is boner Simpsons
Chan TikMan (3 months ago)
Big penis = Low iq and eq
DeathRose (3 months ago)
So girls have uh “.” And boys have this?
bemz. Plaza (3 months ago)
Single winter-BUNNYKING [ Cober by Min-Union]
James Eaton (3 months ago)
Nice bonnet stud
James Eaton (3 months ago)
Nice bonnet stud
deathkill xd (3 months ago)
lol
PKcoach PS4 !girl gamer! (3 months ago)
I am so glad I am a girl
Bich
Pin me BITCH
Nikki Morris (4 months ago)
Watching all bens videos from start to finish today! Time Oklahoma USA 1:39am
Juicy Juicer (4 months ago)
0:34
Infinite 8 (4 months ago)
ซับไทยด้วย โคตรเจ๋ง👍🏼
Vista (4 months ago)
Good job I drink red Powerade XD
SOMEONELSE (4 months ago)
y is this so popular
Squishy girl Lunn (4 months ago)
Yeah cos I'm in to granny porn
Teh Oliveira (4 months ago)
Anyone knows the name of the song at 0:23 ?😂
life of aidan aj752 (4 months ago)
fold it over your wast band.
Cycy official Asmr (4 months ago)
#viagragiles #hardongiles #bonergiles,*😂❤️*
Ads4dawut K (4 months ago)
มีซับไทยด้วย ขอบคุณๆ
Tye Blk (4 months ago)
Why doesnt he just flip his dick upward uNDER HIS BELT THO
Neljohn Garces (4 months ago)
LOL
bunny adventures (4 months ago)
😂😂😂😂lol
Supaporn Chuladul (4 months ago)
wow
Bethany Cook (5 months ago)
He could have taped it
The Queen Hoe xox (5 months ago)
I want him to take muy bootyhole ;)
lil brooker (5 months ago)
wait what? why does he get erection?
Jeffrey Daninger (5 months ago)
I need a dick
Russell Edgington (5 months ago)
Really Stupid Ben
Russell Edgington (5 months ago)
But it really Elliot big stupid pranks
Joshua Ruivivar (5 months ago)
Hahahaha that's very annoying

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.