HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: FatalPranks

PREGNANCY PRANK ON FATHER!! DAD SMASHES COMPUTER!

32406 ratings | 2624083 views
PREGNANCY PRANK ON FATHER!! DAD SMASHES COMPUTER! SUBSCRIBE for more PRANKS: https://www.youtube.com/subscription_center?add_user=fatalismfilms FOLLOW ME ON SOCIAL MEDIA FOR UPDATES! INSTAGRAM -@FATALPRANKS FACEBOOK -@FATALISMTV So I prank called my dad and told him I got a girlfriend pregnant. Well.. let's just say he didn't react to good about it.
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (11104)
Dog without Doubt (2 days ago)
I feel so bad for you...
WHAT U DISERVE FOR MESSING WITH JOKES KARMA AND STOP IM GLAD UR COMO BROKE
Sorrt but its true
You should At least Tell him When he’s about To smash it Say like DAD DAD STOP STOP ITS JUST A PRANK JUST A PRANK I’m sorry
When your Dad works for Sony and he sees a Microsoft computer.
used car (26 days ago)
what's even more dissappointing is how bad his vietnamese is he's butchering the language
Oumou Sane (1 month ago)
Lol they don’t play bro 😂
Raghu Chopra (1 month ago)
4:16-4:18 LOOOOL
Imran Niazi (1 month ago)
Upu in fine
L L (1 month ago)
So the doctor examined you and said you impregnated a girl?
Tami B (1 month ago)
this is so funny!
Gilbert Gomez (2 months ago)
Don’t do that again to your Dad, dude 🤔
Anshu Giri (2 months ago)
#marananahinahi
Patrick Criss (2 months ago)
DAD VOICE SOUND LIKE A KID
Sean Tang (2 months ago)
kid this is just dumb
Knight-45 (2 months ago)
Lol, my parents would disown me and kick me out of the house.
Fun Love (2 months ago)
Don’t worry dude because u hit 2 mil views you will sure to get more money and the important thing is that u told him it’s a prank no he knows nothing to be ashamed of your dad still loves, your mum and DAD brought u in this world they are happy so people that say your dad is bad ignore them ur dad still loves u!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘
Miriam Garcia (2 months ago)
I give you props for you not pushing your dad or hitting him though cuz other ppl would have fought with their parent. 🥊
KondadCF (2 months ago)
Your Vietnamese makes no sense
NITIN KUMAR (3 months ago)
lol prank noob
Your dad is such a stupid idiot he bouht that and thats what he does to it such a waste of money
Kaiwalya Ashtekar (3 months ago)
If you do this crap in India you're gonna be the computer...
I want to come for ANYONE who breaks their kids electronics but I’m not gonna because it’s wrong. Just take it away!
Harshit Srivastav (3 months ago)
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Roobas hacks tutorials ! (3 months ago)
A Asians nightmare no gaming
Brock McKeown (3 months ago)
Sick bro sick nice🤬🤡👻😈
Pranks these days man. Is pranking worth it these days when you can get jumped, shot at, or have your stuff destroyed
hasanah MI (3 months ago)
Hahahahhahaha
Mr Zach (4 months ago)
You should told him in 03:00
SMILES DAMILL (4 months ago)
Pops wasn't having it...😆😆😆😆
Dani Gurl 14 (4 months ago)
WHY DID HE TAKE IT OUT ON THE COMPUTER! R.I.P Computer 😂😂😂😂😂😭 💀💀💀💀💀💀
Joh son (4 months ago)
học nói tiếng việt học đi ngu
mikhail lodhi (4 months ago)
its totally fake
Alice Kofa (4 months ago)
Your dad was so fast hahahahah
GAMERZ NATION (4 months ago)
Nigga this is more fake than a mf u can tell by the acting
The Force (4 months ago)
5:53
Myth Uncle (4 months ago)
Full drama! Wow nothing seems like real one Indian vulgour word bhendhod
Turtle Gaming (4 months ago)
Dw bro think you made your money back :)
jium Pal (5 months ago)
His dad just got totally silent when he said it was a joke omg he didn’t even care he broke the computer
jium Pal (5 months ago)
The prank was worth it 😂😂😂😂
jium Pal (5 months ago)
Ohh dammmmmm
Alvin Ton Vlog (5 months ago)
You stupid may ngu
Kevin Truong (5 months ago)
What happened to you bro? Are you gonna make a YouTube comeback?
cute people (5 months ago)
Dung co lam Ba Dan nu
cute people (5 months ago)
Nhac karaoke com
cute people (5 months ago)
I'm VITNAMIS Like youuuu
hungary mapper v3nomix3 (5 months ago)
dude smash in your father
LiningRaccoon41 (5 months ago)
noo the computer
Łëē - ßüėūł (5 months ago)
CHÀO ANH
Jenkook_please (5 months ago)
omg the viet
MID Knight (6 months ago)
That shitty monitor was not 6000$
Hieu Nguyen (6 months ago)
if it’s my dad he will destroy my room then if i told him it’s a prank he will more piss off and destroy me for sure
BourneRandom (6 months ago)
No offence LOL 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Official Hung (6 months ago)
It’s Vietnamese and it’s kinda scary cause he’s actually worried and mad at the same time
MARTY PARTY (6 months ago)
You still alive?
Mega CoolRalgun (7 months ago)
I get mind fucked some times too dude
Mega CoolRalgun (7 months ago)
Yep he dun fucked up real good..
Mega CoolRalgun (7 months ago)
Yeah you probably shouldn't have dun that but it's too late XD
I’m Allen Famm (7 months ago)
Omg this dude is a idiot he thinks pranks are real but they aren’t pranks are acted out😂😂
The Don Vape Mafia Inc (7 months ago)
I am following from P-Town. Seen the gold digger prank y'all did down the street from my house at the bank parking lot on indianhill. Much love fam
田中伸弥 (7 months ago)
What's a fuck‼︎
ヅMario (7 months ago)
Now you can get a girl pregnant, you fucked up already
bts is bae (7 months ago)
I hate that dad so much🙄. He better pay for the things he broke. I hate him so much. Even he got the girl pregnant, he for sure doesn’t want him near the baby. Boy, don’t tell him it’s a prank and let him stay angry for a long time.
bts is bae (7 months ago)
How old were u? Just a friendly question because it would be ok if he’s over 20.
%%%SuperiorOP4 %%% (7 months ago)
Go back in time head ass
emsubi 137 (7 months ago)
○_○ dang
Eye Vyke (7 months ago)
Yeah.. His dad was in on it. WE are the ones that got pranked..
CHEESECAK E (8 months ago)
Why was he's reaction like if he was in the middle of a game of minecraft and it crashed????
TurbinateArc747 (8 months ago)
Priceless! And hilarious!
Nick Burge (8 months ago)
At least the video payed for your computer
Artemis Benavides (8 months ago)
first off... im going to say this your friend has a good point about it being on you although it was not just your fault this happened to your stuff but its also your friends. He should have as a good person stopped your pops from doing that he could have prevented it from being worse. But it seems like that friend enjoyed you getting your things demolished. My friends wouldve backed me up no matter what thats how we are and i know everyones friendship is different but i wouldve never trusted that person with pranks again. IF he swears then hes gotta stick to his damn word cause he agreed to do this in the first place. Damn I feel bad for you because pranks are ment to be fun and silly but if u know your parents cant take those you should not have brought that topic up maybe something smaller but damn this is a tough situation. I hope you raised money to compensate for your loss of merchandises. Good luck with your future parent pranks
Your_Neopet (8 months ago)
Hitting with grace
Dilbag Jhuty (8 months ago)
"Thats my gaming computer" the guy sounds like such a bitch and the friend is not helping
Hiền Đoàn Thị (8 months ago)
is vietnamese guy=)
Neo Corrupted (8 months ago)
Your dad is Female dog
fly2athousand5 (8 months ago)
LOL its your fault for having a bread roller in your room
George Grandes (9 months ago)
Kids in Africa could have eaten those computer and fan
MY BRO FOXY BREAK A TV
Teddi786 OG (9 months ago)
the way your mum gives you that look hahaha prank him one mo gen
JACK WILLIAMS (9 months ago)
Im 50 Years old, a grown ass man, my dad doesnt care what I do, or who I fuck!  Lame!
Nahidul Islam (9 months ago)
Fake
Prahlad Kamsani (9 months ago)
Roses are red, violets are blue why keep the title in English and speak Mandarin?
Tummy Yummy (3 months ago)
Prahlad Kamsani okay? There's fucking subtitles you blind fuck
Prahlad Kamsani (9 months ago)
Mạnh May Mắn whatever but he should have mentioned it in the title within the brackets that it's in local language....
Mạnh May Mắn (9 months ago)
Prahlad Reddy its Vietnamese
SoftHP (10 months ago)
" im like mindfucked" yea, so is your computer screen LOL
faimee ansari (10 months ago)
Worst prank ever
THAKINGSLAYER 303 (10 months ago)
yo dad was triggered
Aura Ninja (10 months ago)
They should arrest the dad
LazyExample Channel (10 months ago)
I'! Really sure this guy And his parents or even his parents are Vietnamese, because I'm a Vietnamese too :))
Tan Truong (10 months ago)
No joke your dad is so Vietnamese lmao.
khoa gamer (11 months ago)
He is vietnamse
Mario Thompson (11 months ago)
my girl is vietnamese and i was looking for inspirations to mess with her family a bit...but yeah after watching this and several other epic failed pranks on vietnamese parents i have come to realize that it would be a very...very stupid mistake.
Eee Eee (11 months ago)
Pranks like this doesnt go well with asian parent
Đình Nghĩa Lê (11 months ago)
Anh có phải là người mỹ gốc việt ko?? Thấy anh nói chuyện với ba = tiếng việt
MrSama01 (11 months ago)
Now only for one prank computer get broken if this thing happened to me I never buy pc :-( or I not do prank like this
History TV (11 months ago)
Lol.hahahaha
Flamos Chan (11 months ago)
Are they Japanese?
Robiniaflower (11 months ago)
Tell your father "If I do not buy a computer, I will really make my girlfriend pregnant."
Cameron Law (11 months ago)
So fake
Casian6BC (11 months ago)
Did who knows how much ad revenue you get on YouTube, you could of just bought one right away
Darth Ramage (1 year ago)
His dad got way too mad
No More PC (1 year ago)
Your cousin set you up. I would never trust him. He will throw you away again.
A Ramos (1 year ago)
Yo he was so mad he even fucked up the fan

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.