HomeЮморRelated VideosMore From: MysticGotJokes

SWING ON MY POLE!

4931 ratings | 121323 views
Serena's Channel: https://www.youtube.com/user/Serenamonet Follow me on Twitter: https://twitter.com/mysticgotjokes Follow me on Instagram: https://www.instagram.com/mysticgotjokes
Category: Юмор
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (273)
Evian Mason (4 months ago)
Lol.. POINT, BlaNK PERIod...
Evian Mason (4 months ago)
Word my nigga be talking real stuff your right SUCcess never comes easy god bless everyone
Evian Mason (4 months ago)
Yo Subscribed 2 my channel bout to have all kind of new stuff hit me up y'all)
Evian Mason (4 months ago)
Bruh... Love that voice Lit me...
Evian Mason (4 months ago)
Got my chamnel now thanks 4 your motivation about 2 have all kind of music getting lit...
Evian Mason (4 months ago)
Lit, Bankroll feel it mystic
Gilberto Serna (6 months ago)
yo dude if you like her have sex in your bed
Super Maddie Ahmad (8 months ago)
Ahmad yes
Christina (9 months ago)
He favors chris brown
Vannessa Lynn (10 months ago)
Her hair wtf💀
Larry Oloyede (11 months ago)
swing on my clickbait
CrossEmUpTM (11 months ago)
She look like misty stone
K1MAXIC (11 months ago)
Lmao got no more bars lol
Ky'mani Ar'min (11 months ago)
What song is by Russ at 4:49
Kendall Hicks (11 months ago)
GOSSHH I LOVE RUSS!!!!! LOSIN CONTROL IS DA BEST THO!!!
Aubrey Corbett (11 months ago)
Nigga out of all that food in there he got that:))))
Dante Tramil (11 months ago)
selena monet
Chelsea Symone (1 year ago)
The hole in his shirts tho! 😂😂
Carmine Stokes (1 year ago)
dam that bitch ugly..
Emerald Peony (1 year ago)
Can someone let this girl know her ramen noodle ass wig is not poppin' at alllll...
Don Dizzyy (1 year ago)
did they all plan to meet up at the gym? or they was just all randomly there 💀💀💀
Soñayah (1 year ago)
Floyd Mayweather @|_|_ the way...Duhhhh lol
Who dat who Russ?
Jayson Mendoza (1 year ago)
Did he post this on the wrong channel?🤔
Iram H (1 year ago)
bruh where's Nizhoni
will smith (1 year ago)
1:03 "whos it gonna be?" the dumb bitch from ya thumbnail picture duuuh
No snack Whole meal (1 year ago)
What song is playing during 7:30 to 7:45 ????
Ali Akdag (1 year ago)
You just saw amanda cerny lmao and you cool with it
Jodie Hurd (1 year ago)
her wig looks so ugly on her like stop.😵
Dasauwse (1 year ago)
that bitch got raMEN noodle hair
Poppy 93 (1 year ago)
Mystic lacking on his subs. Mystic you've stayed @ 3.5M for-eva!
you never had bars
Joanne Trad (1 year ago)
Bro she ugly as fuck
Weslyne Vilcin (1 year ago)
Wrong channel
Stanley Rouchon (1 year ago)
I am confused u post themysticvlog on mysticgotjokes
Hanif Abdullah (1 year ago)
What you mean......
NeuTr0nXPro LoL (1 year ago)
what song that is?😀
Monalisa Michel (1 year ago)
Mystic I actually love you so much honestly I've been watching you for so longggg. Keep doing yo thang boo
DYLAN NAJAR (1 year ago)
Russ
Dark Angel (1 year ago)
What's up with that hair lml
InMemoryOfJaseh (1 year ago)
Yo russ is lit asffffffffffffffff
Cesar Garcia (1 year ago)
Mystic where you buy all these nice hats??
Edi Calvillo (1 year ago)
Hell yeah!!! Russsssss!!!
chadskull (1 year ago)
mystic dick must be a python the way he be fucking how's😂
Jojuantay Miles (1 year ago)
Why didn't you put this on his vlog
Amiya Tamia (1 year ago)
The wild thots tune 🙏🏾🙏🏾🙏🏾 great tune bk X bx New York put on all the time
Ashley Muse (1 year ago)
please do a part 3 extreme dirty dare and she pretty
golden otis (1 year ago)
I don't like the vlogs
Tim Kruse (1 year ago)
When Nate is wearing no hat he looks like a 40 year old substitute teacher from Africa lol
Fool You'llsee (1 year ago)
This guy brought is boring vlog to is lit main channel what a waste
Charity Coleman (1 year ago)
I thought he meant something else...
Brownn Boy (1 year ago)
This bitch look like Tiny. Ya know, T.I.'s wife
LaizayVlogs (1 year ago)
MYSTICGOTJOKES BIIIAAAAAATCH
trini kid (1 year ago)
Damn you go from a rari to a range??? Youtube cheques be taking a MAJOR L
Ashley Rodriguez (1 year ago)
Yesssssssss I love her
Xavier Agee (1 year ago)
I hope Nate bought some furniture by now. Especially if he got a new whip.
Name Last (1 year ago)
Looks like Mystic trying to replace Jessica with Serena
Kevin Pham (1 year ago)
i'm like how the fuck did he fuck that shit up... smh...... oh well his lost will now be another man's gain.
King Coopa (1 year ago)
serena look like destiny dream
Just A Nigga XD (1 year ago)
Lmao mystic my man dont kill this channel too bro keep the vlogs on the other one :'v
Insta Snaps (1 year ago)
Fui a Range Rover stick to the m4 bro
Macy (1 year ago)
No girl will ever be better than Jessica.
MONEY- ANTHEM (1 year ago)
Did mystic upload on the wrong channel ?
Adri Miller (1 year ago)
YouTube is the new Hollywood fame
Adri Miller (1 year ago)
Godddammm your girl is sexy af
BONGIWE MABHENA (1 year ago)
how does nate have a range rover but he aint got no furniture lol
james brown (1 year ago)
What’s wrong with ha head bitch
J.T T (1 year ago)
uploaded the vlog in the wrong account lol
dj jordan (1 year ago)
It's on the wrong channel
Chris Cortez (1 year ago)
He said he like both Mc Gregor and Floyd but don't even watch boxing or mma
TRACK Family (1 year ago)
it's gone be serena monet
David Gomez (1 year ago)
Sorry that girl ugly af
Kev Gunner (1 year ago)
You wear gloves to workout...
Amir Payano (1 year ago)
Who would get more bitches Prettyboyfredo or Mystic
Kazyiah Meadows (1 year ago)
sarina
kick it (1 year ago)
its damian damn
FunnyVids (1 year ago)
That's an L mystic. She ugly af lol
jpranks Company (1 year ago)
you got no bars plz stop trying to rap
COTTICA MEID Dabrella (1 year ago)
She ugly to me😝
Ashley and Roy (1 year ago)
Did mystic move ? I thought he had a staircase in his apartment ?
Wonderboy Mixtapes (1 year ago)
you know how it goes 1. Flight Reacts 2. CashNasty 3. LSK 4. Jesser The Lazer 5. Solluminati 6. Prettyboyfredo 7. LNU 8. TDPresents 9. Malcom(Cash's Bro) 10. Cj So Cool
King Twonii (1 year ago)
CashNasty
Shaitanos (1 year ago)
David Onyekonwu nobody wants flight LOL
Emanuel Phillips (1 year ago)
???????
Emanuel Phillips (1 year ago)
where do u live
Jayyy B (1 year ago)
She a damn snack
Robert Bruce (1 year ago)
6:40 - 7:50 Rare never before seen footage on Nate actually not wearing a hat lmao 😂😂
Robert Bruce (1 year ago)
No snack Whole meal Nope, no even the slightest clue.. it sounds low-key like a beat and not a actual song 🤔
No snack Whole meal (1 year ago)
Robert Bruce you know what the name of the song play from 7:35 to 8
Red™ (1 year ago)
Guess you forgot you password to the Vlog account
Emanuel Phillips (1 year ago)
Serena
Joseph longy (1 year ago)
when yo vlog channel dont give enough money for rent so you move yo vlogs to the main Channel
C4 Hades (1 year ago)
Musically skills at 4:40
mr stoffel (1 year ago)
I thought this was supposed to be on the vlog channel??🤔😂
Parkluck (1 year ago)
Hi
Money_ Morrison18 (1 year ago)
Why nate look like Lesean McCoy? 😂
Kieron Gee HD (1 year ago)
i swear he has a new girl every month
Just Vixa (1 year ago)
That bitch got Ramen Noodles in her hair bruh 😂😂😂
Itsyeboi Russel (1 year ago)
Why are your vlogs on your main channel?
RodrickVlogs (1 year ago)
I always wondered that.
Yunginn (1 year ago)
You are a self promoter Trump voting queer. Plz stop all the self promoting Bull shit.
Impulse (1 year ago)
@1:47 buddy just did a whole john cena impression without noticing it lol
Corina Martinez (1 year ago)
I love you so much more cs you like russ 😭😭❤️
TakeItEasy (1 year ago)
why she look like Tiny T.I wife 😂
Rey Parker (1 year ago)
damn it mystic marry Nizhoni
Jackson Rousseau (1 year ago)
that’s a dude with a wig if u ask me

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.