На главнуюЮморПохожее видеоЕще от: MysticGotJokes

The Threesome Stripper Prank

Оценок: 36030 | Просмотров: 3105898
SUBSCRIBE to my VLOG channel: https://www.youtube.com/TheMysticVlog Are you #TeamMystic or #TeamBella?! Comment below Follow Victor on Instagram: @Vito_Brasil Subscribe to his YouTube channel: https://www.youtube.com/channel/UCXJKV1piGDAu_oExv_BfWBQ
Категория: Юмор
Html code for embedding videos on your blog
Текстовые комментарии (218)
Makala Hinze (4 года назад)
#TeamBella (:
Monica P. (4 года назад)
Hahahaha
mrsexyman247 (4 года назад)
Omg I laughed so hard
Baron Reeves (4 года назад)
Im dead lol
Aaliyah Miller (4 года назад)
ViiCtor FiiiiiNeeeeee😍😍😍😍
TheDoctorsAdvocate (4 года назад)
1:54 he was ready to whoop his ass, then he was like fuck that hahahahAhahahahah
Charmaine Espeut (4 года назад)
Lol this video is funny!
Jaz Ming (4 года назад)
I really got jokes BIIIIAAATTTCH Still #Team Mystic
Arman Simonian (4 года назад)
Girl you ain't gotta tell me...
Carlos Diaz (4 года назад)
Lmao"he gots a bigger six pack than me" i was dying
tooserious (4 года назад)
ctfu...belle is a G
Se Se perez (4 года назад)
so are they like really official or are they just talking or some shit because its really hard to tell
wrkin90044 (4 года назад)
Bella has a nice body, but her face is like a 6
Mazen El Zoor (4 года назад)
He had a bigger six pack than me. Lol
Daughter oftheKing (4 года назад)
#teambella all the waaaayyy looool! Still love you Mystic!
wulf (4 года назад)
This nigga always horny
Andre Cade (4 года назад)
Its not staged mystic and victor didn't look at each other, also mystic was focused on Bella the whole time.
Finah D. (4 года назад)
"maybe you'll like it" I'm weak!!! 😂😂😂😂😂😂
Kpop Daydreams (4 года назад)
Pretty soon y'all just gonna know it's a prank when you walk in XD
Victor (4 года назад)
Wtf man my name victor
creative goals (4 года назад)
Make some more videos #teamBella
Camillia McCown (4 года назад)
Based on these pranks, I'm #teambella  right now. That was the best one so far! 
Adrianna Bear (4 года назад)
Dude just keep dance'n..lol
Nina Pooh (4 года назад)
😂😂😂😂😂👏👏🙏#TeamBella!!!!👌😂😂
Michael Camacho (4 года назад)
#TEAMMISTIC
Auburn Perry (4 года назад)
Sorry Mystic, but Bella's getting you with her pranks. #TeamBella  but still Team Mystic
Queen Ofoegbu (4 года назад)
OMGGGGG "This nigga shaking his ass on my bed bruh" LMAOOOO
Daniella Pls (4 года назад)
TEAM BELLA LMFAO
Senait Ainsworth (4 года назад)
😂😂😂😂😂😂 he wasn't ready
Celine Johansen (4 года назад)
hhahHhahhh i think it's real because it looks kinda awkward at the end of it all
Evander Connelly (4 года назад)
Well I love seeing two guys shirtless that just made my day! But best prank ever !!!
Heaven Harper (4 года назад)
watched this video 5 or 6 times ha ha ha ha ha ha ha ha so damn funny
lulu young (4 года назад)
Mystic so handsome
lulu young (4 года назад)
Ctfu mystic is funny
TM Lew (4 года назад)
Good prank though
TM Lew (4 года назад)
Lol weave I thought you had naturals
Janel Andrews (4 года назад)
#teambella she got u good bruh!!!!LMMFAO
MsLucianLove (4 года назад)
havent watched mystics videos in a while.. my boy dun went and got himself a gf huh lol
Bree S (4 года назад)
hahaaaa best one
Bree S (4 года назад)
hahaaaaaa best one
Rose- Mitsonlovesu (4 года назад)
U should do a cheating prank
Lalaa W/ Dimples96 (4 года назад)
still #TeamMystic  although that shit was hilarious but it did look like Bella wanted to fuck the friend 
NBW DOUGHBOY (4 года назад)
He got the SpokenReasons #FCHW  Tat... Word...
Robert Thompson (4 года назад)
Your Lady fine homie. Good look it is.
Junae Monroe (4 года назад)
TeamBella 😂😂😂😂
sin bad (4 года назад)
This dude was hiding his face with a hat wuhh
Bryce Jackson (4 года назад)
Freaky
Chadd (4 года назад)
I see he got that #FCHW  tatoo, he's a Spoken Reasons fan too.
Glo Ria (4 года назад)
😂😂😂😂😂😂😂 best one yet!
champagne dream (4 года назад)
lmao " they beta be bad tho "
Daffy illcams (4 года назад)
Wait you have weave? I that was only African American women ? Oh well she still sexy
MaurishaMcSavage (4 года назад)
Lmaooooo
THE HAWAIIAN GODDESS (4 года назад)
She needs to stop.
Ali Moffett (4 года назад)
#teambella
Lizbeth Blanks (4 года назад)
Mystic wants a threesome with another female, but won't let Bella have a threesome with another guy. That's just not fair!!! 😤
TheTeenMakeupBaby (4 года назад)
i litteraly was about to die from laughter #teambella  
Aubrey Macc (4 года назад)
(In my Kevin hart vioce) noooo he wasn't readyy he wasn't readyy lol
wishingboard (4 года назад)
Lmao #teambella
just a vegan (4 года назад)
😂😂😂😂
Antalesia Parks (4 года назад)
#team bella
tuttifruit007 (4 года назад)
GOOD PRANK GIRL BUT THE STRIPPER SHOULD HAVE DONE MORE , JUMPED ON MYSTICS' ASS AND DID A FUNKY ROLL , HUMPED HIM , OR SOMETHING !!  KISSED HIM , WRESTLED HIM ... SOMETHING . GET HIS ASS GOOD NEXT TIME GIRL  !!!
nicolass133 (4 года назад)
Lol he wasn`t ready, and after witnessing this prank I realized that I still wasn't ready either. Man, Good one
Natalie Matos (4 года назад)
#teambella 🙌😂😂
Chupppie :: (4 года назад)
omg laghing my butt of more u guys are good prankers
Marie Powell (4 года назад)
That look doe ?
Marie Powell (4 года назад)
#teambella
ShakSterTV (4 года назад)
hahha that was a good one
John Dais (4 года назад)
Bella looking a little thirsty for that dude tho...
John Dais (4 года назад)
Bruhh should've punched that nigga in his face before he found out it was his friend. lol
Private (4 года назад)
Mystic just stop pranking Bella . She always gets you back 2x harder lmfao
Maria Ruphina (4 года назад)
"Yo! He has a bigger six pack than me!" 😂😂😂😂😂😂😂
luvclothes (4 года назад)
Lmaoo dead!!!
UltraCozy (4 года назад)
#TeamBella
Dymond Holloman (4 года назад)
Mystic should get her back by pretending to cheat on her with one of her friends.
rollout dmg (4 года назад)
omfg ;))))
Shygirl Tink (4 года назад)
OMG!!!!
Twixie (4 года назад)
Lol. That "stripper" was workin it!
Aiyjah Bryan (4 года назад)
Lol he said "he has a bigger six pack than me"!!!!
Jordan (4 года назад)
#TeamMystic
Dawn Mlambo (4 года назад)
Thats the funniest one yet.. Go Bella
Jacob Larsen (4 года назад)
#teambella  for sure. Mystic the fact that you want to have sex with another girl along with your girlfriend is just so bad. 
Isha Lamothe (4 года назад)
" HE HAS A BIGGER SIX PACK THEN MEEE" lol
Martha Aguilar (4 года назад)
yo 😂😂 #TEAMBELLA 👏
ehunter244 (4 года назад)
she has better pranks than mystic
Destiny Bond (4 года назад)
Lmaooo!! Too funny #DEAD
Jolecia Edwards (4 года назад)
#teambella
Jasmine Jones (4 года назад)
I wasn't ready! Lmfao #TeamBella
Jayla Taualaga (4 года назад)
hahahah shes good!
La Cheli (4 года назад)
VITO FINE AS FUCK MAYNE.... DAMNNN.. <3
trina berkley (4 года назад)
I'm so dead LMAOO that was hilarious 
AntariRoyale (4 года назад)
I don't like how he simply accepts the prank and laughs it off in relief, but Bella be over the top in her reactions. Even AFTER the reveal. Cause HER pranks aint been cheesy. Bloody tampon? Male friend for a threesome? Puking in my lap? Them is all grounds for immediate termination!
Bobby Le (4 года назад)
#teambella
Mahazia Moore (4 года назад)
I'm dead mystic said ' He has a bigger six pack than meee'
Truly blessed (4 года назад)
Now lets c how hes gon get her back
Meet SuSu (4 года назад)
dtfll the music tho fr 
Dylan Neman (4 года назад)
his only consirn - he has a bigger six pack then meee ! hahaahhahaha XD
Basia B (4 года назад)
#teambella  
Sheba H. (4 года назад)
Best prank by far!
King Specs (4 года назад)
How u gon get her back
Asante Lomax (4 года назад)
This was the best one so far lol

Хотите оставить комментарий?

Присоединитесь к YouTube, или войдите, если вы уже зарегистрированы.