На главнуюНовости и политикаПохожее видеоЕще от: ABC News

Man Caught Having Affair With Nanny In Front of Baby | WWYD | What Would You Do?

Оценок: 12939 | Просмотров: 2053580
What would you do if you were at a diner and you saw a father having an inappropriate relationship with his baby’s nanny? Would you say something to the father, nanny or to the mother? Or just let it go? SUBSCRIBE to ABC NEWS: https://www.youtube.com/ABCNews/ Watch More on http://abcnews.go.com/ LIKE ABC News on FACEBOOK https://www.facebook.com/abcnews FOLLOW ABC News on TWITTER: https://twitter.com/abc GOOD MORNING AMERICA'S HOMEPAGE: https://gma.yahoo.com/
Html code for embedding videos on your blog
Текстовые комментарии (1218)
Munira Awesome (3 дня назад)
U guys what would you do?
Tahira Khatoon (6 дней назад)
Those faces😂
iiCasey-ROBLOX :3 (7 дней назад)
She Looks Like She Was About To Hit Her Her Fist Tho
Koro vuluan (8 дней назад)
I like what the last woman did
william esp Borrero (8 дней назад)
I need a nanny
Ethel Bunda (12 дней назад)
So kind telling her the truth.....
javiera zuniga (23 дня назад)
This is what happens when my bf cheats Me:*gasp* Me:oh hell no this🤬 Bf:not what it looks like Me:🤬where over you nanny come with me Nanny:ok? Me:🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬 Nanny:dies Me:bye bye ex Ex bf:😥😭😭😭😭😢😢😢😢😢😢come back babe Me:no b🤬🤬🤬🤬🤬🖕🏿
adkinsj29 (23 дня назад)
Nice
passion5020 passion5020 (25 дней назад)
I have been with my husband for 20 years, we’ve been married for 17 years and he cheated so many times and always get caught. We have 4 boys ages 18, 16, 14 and 12. I don’t want to breakup my family because of the kids. April 2018 I found out my husband has another kid which is 1 year with the same woman he has a 5 year old girl. I forgave him the first time, but now I’m in deep depression. I keep forgive him over and over because he always asks for forgiveness. As a Christian I suffer a lot to not getting a divorce and being Haitian, divorce is not an option in our culture. But honestly Lord knows I’m dying inside. At times I cannot even pray. I got my degree in Opticianary I can leave him and be independent, but I wanna hold on for the kids. What hurts me more is because I stay faithful for 20 years to my husband. Sometimes good women suffer the most.
Oofer Gang (25 дней назад)
Me if that happened to me: *BITCH WHAT THE FUCK!!!*
lauren billman (26 дней назад)
This is why I stay at my nan and pops or grandma
bell and maddie cutes (27 дней назад)
Stupid
roachtoasties (28 дней назад)
This stuff is getting old.
Jonathan Falconer (29 дней назад)
That bitch should do her own time M
ILike White (1 месяц назад)
Disgusting af
ILike White (1 месяц назад)
Wait this is wwyd lmao
Channtal Medina (1 месяц назад)
I love this show it’s called what what do you do
MichaelAngelo Hall (1 месяц назад)
First thing is mind yo own business and stop ear hustling and the second thing is MIND YO OWN BUSINESS!....
falcao cerezo (1 месяц назад)
Place a bone in front of a dog ... what do you expect? If you use sugarcane as your walking stick, someday your husband will eat it !!
ShoushaJr (1 месяц назад)
LOL
Prisca Chavannes (1 месяц назад)
I wanna see this with the wife cheating with nanny.
Førmless LM10 (1 месяц назад)
4:10 THE LADY WITH THE JACKET’S FACE LMAOO THAT SHIT IS PRICELESS
Ryan C (1 месяц назад)
"Are you ever going to get a nanny?" "NO." Lmfao
Ay wolfy m8 (1 месяц назад)
Oh phew its what would you do
Scott Budde (1 месяц назад)
Zaz
Toniqua Adams (1 месяц назад)
come to the bahams
Martyric (1 месяц назад)
Wait wha????i thought Nanny meant grandma wtf?????
Pikatue Lover (1 месяц назад)
Was there actually a baby in the thing?
Donald Boss (1 месяц назад)
All allowed according to Bible
Adriana Roberts (1 месяц назад)
At the end that girls actually being rude cuz she said her garbage husband
Chris (1 месяц назад)
Honestly it’s none of my business so I don’t care.
miss oof (1 месяц назад)
If you see a Mom beating a child /what would you do? That's my life
Theicecreambandit (1 месяц назад)
i thought that was jacks films
Layal Lama (1 месяц назад)
No no
redhood1235 (1 месяц назад)
I love who she has Bronx Bomber 1:33
Tala and Zahras worlf (1 месяц назад)
i will punch him and tell her and bring the nanny to the trash can
Miguel AV (1 месяц назад)
Why don't you try with the mother having an affair with the Manny??
Makala’s World (1 месяц назад)
1:34 SH00KETH
Pej Peeves (1 месяц назад)
Am I the only one that thinks the Mom is hotter than the Nanny?
Dietz TV (1 месяц назад)
Wow you guys are really running out of ideas
KJ gaming (1 месяц назад)
:><:
Gordon Welch (1 месяц назад)
That blond is so fucking ugly.
Patricia and Peachy (2 месяца назад)
The director kinda looks like Henry Sy Sr. Or is it me?
Samantha Sartorius (2 месяца назад)
Y’all should switch it up have a manny and have the mother of the baby have an affair with him and the husband doesn’t know let’s what people would do
Jamie D (2 месяца назад)
Is that someone from the rybaka twins?
Hillry gaming and talent (2 месяца назад)
If he is my husband I will smack him
All the best people are crazy (2 месяца назад)
Nanny looks like terra from teen titans
iiMadiiUnicornii (2 месяца назад)
4:10 Me when my mum & dad see my grades 😅
fun with baylee gaming (2 месяца назад)
The nanny looks 18 the man looks 30 ._.
Jpkrao (2 месяца назад)
What would I do in this particular case? Absolutely nothing, because there is nothing violent being perpetrated here. That's none of my business. The person who is been cheated on will have to find that out by themselves. A "Man-ny"?! How about a good looking "man-ny" who will end up seducing the mom? Women cheat too.
star_light (2 месяца назад)
Whats wrong with having affair with many women ?! If all people involved enjoy let them enjoy !
Young Jayy (2 месяца назад)
Why nothing in Jersey City where I'm from.
SoCali (2 месяца назад)
I would mind my own damn business, that's what I would do.
Eleanor Patrick (2 месяца назад)
The nanny looks like Sam Rybka
Princess _Oceane (2 месяца назад)
When the nany and father..kissed I WAS SHOOK HE IS OLD AND SHE IS YOUNG...
Gabe Nation (2 месяца назад)
That nanny is so so so ugly look at her oval shaped fore head and her owl 🦉 shaped eyes and her bucked teeth. Dang she is so ugly.
Símply DramatiĆ (2 месяца назад)
them group of old women had me dying 😂😂
MrLilfee (2 месяца назад)
This is not some immoral scenario like discrimination or abuse. Sure, it isn't very nice, but only uneducated, ignorant halfwits would think it's in their place to get involved.
Stop tricking people they must be pissed when they fine out.
Glitch-_-Sh00terツ (2 месяца назад)
Wait, I thought I was on YouTube? Tf?
Rae Houlding (2 месяца назад)
Baby turns around and slaps them 😂
Min Holly (2 месяца назад)
Where is my master yoongi?
Barry Reed (2 месяца назад)
GET UGLY SITTER
Ayesha Khan (2 месяца назад)
OMG
Harmony Johnson (2 месяца назад)
The first man would be me😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Pultra (2 месяца назад)
HOLY SHIT HER HEAD
GamingwithJo o (2 месяца назад)
6:29 the guy in the back ahhaa
GamingwithJo o (2 месяца назад)
The old lady's reaction is priceless😂😂 omg
Abed Kanso (2 месяца назад)
I like the nanny ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
May Han (2 месяца назад)
HAHAHAHA THE OLD LADIES😂😂😂😂
Sonny Bill (2 месяца назад)
*”it sure is”* Bahahahahaha 😂
Anna Xayavong (2 месяца назад)
I would throw hot tea on them and take care of the child
Rhino (2 месяца назад)
Oh oh my dick my dick it’s so hard
Jayla Armstrong (2 месяца назад)
Kill u nanny u bitch hoe
Eve Lawia (2 месяца назад)
the nany looks like grown up everleigh
Paisley Alayne (3 месяца назад)
Did they really kiss?
BabyGuh ,h, (3 месяца назад)
*sips tea*
anyones fan (3 месяца назад)
Yuck, sick mothefuckers even though its fake🤣🤣
Jacob Leslie (3 месяца назад)
Did anyone see the man wave at 6:29
Mass Hariss Massyanto (3 месяца назад)
Why is everybody afraid to ask. Just ask. Like hurry they r leaving already.😑😣😨
chiosocc8 Sanchez (3 месяца назад)
Is the host of this show still alive cause I wanna be on the show 😂
Aesthetical (3 месяца назад)
Is it weird I find the wife very beautiful? The nanny just looks fake. I’m not saying this to be kind, I’m being legit.
Super Girl Games (3 месяца назад)
Omg
RubyTheGacha :3 (3 месяца назад)
Oh meh god, its fake! xD
RubyTheGacha :3 (3 месяца назад)
Oh meh god, cheater!
x Auxiide (3 месяца назад)
Ok first of all the husband is like mid 30’s and the nanny looks 15-19
Kylee Kline (3 месяца назад)
The old women 😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣lmfao
Jazette Sandoval (3 месяца назад)
OMG!!! I was like 😲😲😲!!! That’s why I sacrificed my life for my kids. I don’t need no Nanny messing up my wonderful marriage besides if I would have and my husband would had done me wrong it was never love. And life’s to short to waist my time fighting I am more a #MOTHER than #WOMEN
jenni h. (3 месяца назад)
I was so uncomfortable! she looks too young to have an affair with a much older man! UGH 🤮
Super Junior Logan (3 месяца назад)
This is so sweet of all those people who stand up for them #spread the love <3 😁😁😁😁😁😁😀😀😀😀😀😀😀😊😊😊😊 😙😚😚😐
sad kid (3 месяца назад)
The granny is priceless
Suzi Suzo (3 месяца назад)
sometimes i feel like this show is teaching people to be nosey, but it also makes me proud because so many people pretend not to see the wrong happening in front of them and to see so many people make a stand to say something restores my faith in humanity a lil more everyday.
Marissa Ks (3 месяца назад)
This is posted on my birthday
How To Train Your Food (3 месяца назад)
That First Woman Was Very *Kind* 😊😊
Thepanda Gymnast (3 месяца назад)
wanna know what i would do? Take a video and post it on youtube :)
Autumn Erwin (3 месяца назад)
The last woman is probably the best person I've seen on what would u do
Vene Barbs (3 месяца назад)
The wife is prettier than the nanny
queenbeethatme100 (3 месяца назад)
The old women were weak. I would confront the dad and tell the wife. The last woman was the best. You would be a great friend to have.
queenbeethatme100 (3 месяца назад)
Her weave looks really bad and obvious.
Maryam Al Ghazali (3 месяца назад)
How sad other women abuse other women like them
Michael Marsh (3 месяца назад)
Oh no help

Хотите оставить комментарий?

Присоединитесь к YouTube, или войдите, если вы уже зарегистрированы.