HomeЮморRelated VideosMore From: heYimEliGh

Eli Nicolas - Ice House Annex

223 ratings | 10263 views
UPDATE: My official channel has moved to the link below! http://www.youtube.com/user/imelinicolas
Category: Юмор
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (27)
Jeff Fiji (1 month ago)
Damn this guy is funny and yes I'm very much repeating other comments.... Very chappelle!
waalex11 (2 months ago)
Wish he had more comedy. Wtf.
Spooks McGhie (1 year ago)
He's good.. I definitely see the Dave influence
Caleb Tesar (1 year ago)
Penis pump residue😂😂😂😂
infin8seph (1 year ago)
you hilarious my dude
Lynn Patraporn (3 years ago)
You are real comedian. Congratulation.
Jacky (4 years ago)
reminds me of a ghetto asian dave chapelle, hella funny dude!
RayMysteryo (2 years ago)
+Jacky lol yeah right i was thinking that the entire time
Al Borland (4 years ago)
Very funny
BackyardBaseball (4 years ago)
Wait….he's from the 909??
Stan Choi (4 years ago)
Asians and chicken feet.... a stroke of genius. Keep up the good work.
Christian Alvarez (4 years ago)
funny as fuuuuk....
MaxPowers2.0 (4 years ago)
Hella funny
Bboy DeenTheLector (4 years ago)
Funny guy, finally someone that is funny and not trying to be!! keep up the work :D
heYimEliGh (4 years ago)
I appreciate the love everybody! Just wanted to inform you that my YOUTUBE CHANNEL HAS MOVED to the link below! http://www.youtube.com/user/imelinicolas Thank you guys!
Dante Crowell (1 year ago)
heYimEliGh bro please pursue this career...you are top notch material dude and funny as hell...dude your literally in my top 3 comics...keep working dude your the best
MrMacGrungy (4 years ago)
Laugh factory brought me here too :) Hilarious. I think this is the second guy I've discovered through Laugh Factory that I'm gonna keep a look out for (the other being Chris D'Elia) Awesome stuff bro. 
MANSTRE (4 years ago)
i don't now momma
YoAlanKun (4 years ago)
Saw you on Laugh Factory and holy fuck I'm laughing so hard! Can't wait to see more post from you!
Jay Ichiban (4 years ago)
Keep doing your thing man. Shit your funny!
Jose Farfan (4 years ago)
Hilarious
Simon A (4 years ago)
Real funny! Saw you on laughfactorys channel. Keep postin vids
gangstamind187 (4 years ago)
LMAO
LoneXorua (4 years ago)
Saw you on laugh factory, funny stuff
Jordaknee Thomas (4 years ago)
lmao you a funny dude
DronesInJail (4 years ago)
Haha so funny His body language is very similar to Dave chapels
MisterrrGonzalez (5 years ago)
Eli i'm never around when you have your standups, this was pretty funny man, stay up!

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.