На главнуюРазвлеченияПохожее видеоЕще от: FatalPranks

DEAD BOYFRIEND ON GIRLFRIEND PRANK!! "GF VS. BF PRANKS"

Оценок: 20380 | Просмотров: 2205195
DEAD BOYFRIEND ON GIRLFRIEND PRANK!! "GF VS. BF PRANKS" SUBSCRIBE for more PRANKS: https://www.youtube.com/subscription_center?add_user=fatalismfilms FOLLOW VICTOR: INSTAGRAM -@SKY_KIDOWAY FOLLOW ME ON SOCIAL MEDIA FOR UPDATES! INSTAGRAM -@FATALPRANKS FACEBOOK -@FATALISMTV My friends and I gathered together to pull an epic prank on Jenny! We made it seem as if they were murdered.
Категория: Развлечения
Html code for embedding videos on your blog
Текстовые комментарии (1878)
El Compa Pepe (1 месяц назад)
Youll dont have instagram ive search for youll but it doesnt come out
Omar Espinoza (3 месяца назад)
she didn't even check if u were dead or not...
VLOGER_ PEABO_PLAYZ (7 месяцев назад)
Hahahahah she jumped on the window
Venouer (9 месяцев назад)
DAMNNNN..........U BAE SHOULD HAV CRIED BUT SHE DIDNT
Owen M Kress-Russick (10 месяцев назад)
Why would you go through all that work just to prank her?
Stacy primate (10 месяцев назад)
Hate to break it to you all but.... Fake.... no one would react like that to a murder scene.
Draco Shooter (1 год назад)
ur gf looks like shes ur older sister lmfao
TheSam54123 (1 год назад)
How does the school administration get a YouTube video removed?
Q.D Art (1 год назад)
The girlfriend didn't even seem concerned about her so called dead boyfriend. Thats fucked up.
Ted Johansen (1 год назад)
3:47 - Yeah, who's that with you in the garage moving out of the way? lol.. so retardedly fake.
Darth Ramage (1 год назад)
Ted Johansen That's the kid holding the door shut
Poison Exio (1 год назад)
3:47 is when she comes in
Michael Demers (1 год назад)
that was fucking HALARIOUS
Alexander Boi (1 год назад)
I believe that funny like really
T Perkins (1 год назад)
fake
Katie Ross (1 год назад)
That's not funny she could have called the cops on you!
Jason Milan (1 год назад)
that was super funny
OceanyX GT (1 год назад)
this prank worked out a 100% Wwow
xGod (1 год назад)
it was funny
THE TURTLE KING (1 год назад)
i love the dead pranks
David Nathanael (1 год назад)
It was funny
mohit kumar (1 год назад)
People
Pramod Sharma (1 год назад)
pramod
Jose Garcia (1 год назад)
thar pretty was a little funny i cant belive she jumped out the window well it was pretty smart
Gorilla Tortilla (1 год назад)
I thought it was funny
DruMeister (1 год назад)
lol she didnt give a fuck if her BF was dead
blackstersherron (1 год назад)
FAKE ASS SHIT!
Xara (1 год назад)
Im rly late but if there was a murderer or robber in thats house trying to get her she would survive lol
Mark D. Carpenter Jr. (1 год назад)
That shit is funny as hell my nigga
Mark D. Carpenter Jr. (1 год назад)
✌🏾
Nathaniel lalla (1 год назад)
it was super funny
Nadine Steyn (1 год назад)
hahah that is so funny
32 Eddy 32 (2 года назад)
This Video Fake asf watch at 3:47 the moment she walks in the girl is behind her about to hold the door closed u ain't foolin nobody
Darth Ramage (1 год назад)
32 Eddy 32 Guy behind her*
Ausan Yukki (2 года назад)
bạn sẽ nhận được vào rắc rối khi mẹ và cha của bạn phát hiện ra bạn làm rối nhà?
Go. osebumps (2 года назад)
Someone was behind her when she came through the door to her right
Daniel Duran (1 год назад)
ᄏᄏᄏᄏᄏ good eye. Her acting was pretty awful
Eka Ruswanti (2 года назад)
gambar bf
Lilah Zotter (2 года назад)
The way they were acting is so fake this is fake it wasn't funny at all
Joshua Stadoleanu (2 года назад)
sooooooooo funny
Mary Soilz (2 года назад)
that was funny
Marcus Peters (2 года назад)
bring jenny back
Preston_ Playz (2 года назад)
fuuny
Shadowgirl Forever (2 года назад)
I'm confused u say dead student prank was removed but I watched it yesterday
Tapa Singha (2 года назад)
yeah it was funny bro
Melanie Bongalon (2 года назад)
that wasn't funny bra what if that happend foreal okay
Darth Ramage (1 год назад)
Melanie Bongalon If it happenenes for real she would survive cause she didnt just run around the house screaming until she died
Nessa Steel (2 года назад)
Hahaha😄😄😄😃😃😀
zayyad alomari (2 года назад)
it was so funny
Emma Hernandez (2 года назад)
it was funny but if someone pranked me like that i would get mad
Tutorial Everything Learn Forever (2 года назад)
the dead student prank is still there
ninjastorm540 (2 года назад)
Damn now thats a girl who knows how to freaken survive LMAOO!!!
Dark Arrow (2 года назад)
that was a bit to far
Cyber Dragon (2 года назад)
it was funny
Dubmartian (2 года назад)
it was funny
Rico Gonza (2 года назад)
funny as hell!!!!!!!!!
Bean Morales (2 года назад)
lol
Lekinda Faison (2 года назад)
it was funny
刘凯琳 (2 года назад)
Damn, she's ugly
Heros Redar (2 года назад)
the dramatic music that start at 0:52 is royalty free? could tell me where to find them?
Peter Beadle (2 года назад)
intro song name? It sounds so familiar!
Drug Peclo (2 года назад)
Smart think and good looking you got you a bad girl bro dayum
Sarjet Sha (1 год назад)
+刘凯琳 uhmb
Clorox Bleach (1 год назад)
刘凯琳 ummmm coming from you 🤢🤢🤢🤧🤧😷😷🖕
刘凯琳 (2 года назад)
Good looking... Lmao. Are you joking mate?
Ed vids (2 года назад)
jiut
Jameea Gibbs (2 года назад)
OMG on that was so funny 😂😂😂😂
Gilbert Amador (2 года назад)
great video!!!!
Poetic Eternity (2 года назад)
That woman can survive the apocalypse
Kaylah Verde (2 года назад)
no no no no
Irvin Galindo (2 года назад)
that wasn't funny though
Irvin Galindo (2 года назад)
that's not funny though😂😂
Ryan Rogers (2 года назад)
that prank was cool awesome keep it up bro 😅😆😂👏✌👌
Ryan Rogers (2 года назад)
I SAW THAT PRANK IF IT MAKES YOU FEEL BETTER MY DAD SMASHED MY LAPTOP BECAUSE I WASNT DOING GOOD IN SCHOOL AND I WAS ALWAYS ON IT
Mr Toaster Plays (2 года назад)
its so funny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AC L (2 года назад)
that was not funny cuz she could of broken something when she jumped out of the window 😕 😕
Talianess 11 (2 года назад)
She made sure she was getting out of there
Čoda™ (2 года назад)
it was awesome!
Julia Pastuizaca (2 года назад)
not funny
Kev (2 года назад)
It looks like she's acting FAKE
Justin Henderson (2 года назад)
🙌😹😹😹😹😹 so funny
Markel Randolph (2 года назад)
funny
CurtTheBeast (2 года назад)
That was hella funny
jessica Torrado (2 года назад)
that's not funny she could have died or get hurt 😷🤕😵😱😖
Sweet Sleep (2 года назад)
fake -_-
Kierra Shanese (2 года назад)
Can everybody give Jenny a round of applause for thinking on her feet though!? (Literally) 😂👏👏👏👏 If ever something was to happen she would live!
solaye lewis (2 года назад)
ur cute
Fire Notes (2 года назад)
Good one
FormationHiiveVEVO (2 года назад)
Shes black
HmbV15 (2 года назад)
damn she fukin jumped the second floor lol
UptownDowntownNY (2 года назад)
she's smart ass hell I would have hopped out the window too she could have fucked up her ankle though for a lame ass prank
Hun Lhjk (2 года назад)
Literally the best dead boyfriend prank
Julia F (2 года назад)
Damn she's badass
XxShekiraxX xXKirakinsxX (2 года назад)
I didn't think that was funny
Darkey (2 года назад)
I did
Sarah Phillips (2 года назад)
yea it was
Jessica Rabbit (2 года назад)
I've done something like this at the apartments, I was bored because mom was gone for a while so I had this as an idea but it didn't work out as as I planned
Luis G (2 года назад)
lol😂😂😂
Ronkia Tennessee (2 года назад)
that was funny can u do a Dead child prank😁
Japocalypto (2 года назад)
yes
Japocalypto (2 года назад)
yes
Benjamin Chandler (2 года назад)
yes
Joury AS (2 года назад)
Well she's smart, if that was real she's really smart
Quintin Bak (2 года назад)
she is so smart I would've did the same thing and halled ass
Angela Brown (2 года назад)
she won't be dying in no scary movie she jumped out the window😰
melody22134 (2 года назад)
yo she a straight badass for reacting that quick and jumping out the window though, helll yeaaaa
Denis Brajovic (2 года назад)
Stupid idiots, what would you do if she got hurt herself! Morons
Vlad (2 года назад)
dat ass
Galaxy Wave FIJI (2 года назад)
Do you live in Asian mafia territory?
Johann Schaaf (2 года назад)
just say sorry and hug it out

Хотите оставить комментарий?

Присоединитесь к YouTube, или войдите, если вы уже зарегистрированы.