На главнуюХобби и стильПохожее видеоЕще от: POPSUGAR

How to Pop a Pimple Without Leaving Any Damage

Оценок: 3485 | Просмотров: 257006
Learn how to pop a pimple safely! You've heard it all before: do not pick at your blemishes! Squeezing them can leave scarring and unnecessary redness on your skin. But sometimes, when a pimple is sitting above the surface, it's hard not to want to get rid of it. Learn when you should pop a blemish, and also when to leave it alone. Plus, we have a no-squeezing method that will get rid of the bump without the damaging effects. On Kirbie Johnson: Kardashian Collection blouse. POPSUGAR Girls' Guide is your guide to living your '20s in style! We cover everything from DIY fashion and beauty, pop culture and comedy, recipes and food trends, celebrity news, and more. We also LOVE YouTubers and are lucky enough to have featured some of our favorites on PSGG, including Tyler Oakley, Ingrid Nilsen (Missglamorazzi), and many others. Subscribe to POPSUGAR Girls' Guide http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=popsugargirlsguide We just got started on Vine! Watch us there, too!
Категория: Хобби и стиль
Html code for embedding videos on your blog
Текстовые комментарии (120)
ZEN KUN (4 дня назад)
Imma take her screenshot
ZEN KUN (4 дня назад)
Damn she is gorgeous
Hyper legend (11 дней назад)
This is the only video that helped, others just show some Huge pimples bring popped and its desgusting as hell
Mystery Doll (14 дней назад)
I saw this after popping it
Laura Leão da Terra Pinheiro (1 месяц назад)
it didnt work
Oscar Gonzalez (1 месяц назад)
for those who are 3 years late and want to know why everyone was talking about the title but it was because the title was “how to pop a pimple *with* leaving any damage”
iokasti25 (2 месяца назад)
worked perfectly for me!
Equestrian Daisy (2 месяца назад)
this did fuck all I go back to school in like 2 days fml
Emily Christovich (2 месяца назад)
I just started getting acne this week, and im almost 13. I have popped a few pimples but I want to try this method mainly because my sister pops her pimples everytime she looks in a mirror and, not gonna lie, her face looks pretty bad. I dont want my face to look like that, and its gonna be hard because my dad always had oily skin, and im more like my dad. Any tips?
billie ache (2 месяца назад)
i just popped my pimple but i cleaned it after then put benzoyl peroxide pls give me advice
Hannah DiLuzio (3 месяца назад)
What do you do if it's now popped but bleeding?
Willow Grace (3 месяца назад)
OMG THX SO MUCH!!!I HAD A GIANT PIMPLE ON MY CHEEK I DID THIS AND NOW ITS ALMOST GONE!!
Tom Zweifel (3 месяца назад)
Don't squeeze it??? You are no fun. Where the satisfaction in "very lightly moving a washcloth 5mm"??? I'm going back over to Doctor Pimple Popper.
Emily Christovich (2 месяца назад)
Tom Zweifel lol ikr
Barricade 2oo4 (4 месяца назад)
Popping helps get rid of them for me, anyone else?
Emma Durham (4 месяца назад)
Hey guys I'll see if this works and I'll tell you (:
Emma Durham (4 месяца назад)
But I don't have the peroxide ..
Emma Durham (4 месяца назад)
I've done this a couple of times but I'm 13 and I've been getting acne lately I didn't know I was doing things wrong
Nei'sWay (4 месяца назад)
1:44 why does her blinks seems scripted
sweet like candy (5 месяцев назад)
Does this work?
A boss Boy (5 месяцев назад)
Wtf 4 -5 centimeters away feom the blemish why so specific u can just say take the towell off 😂
Who's This Guy? (6 месяцев назад)
If its not remove, i will do it again?
suck my taetaes (7 месяцев назад)
This was posted on my cousin's bday
Saja Kamal (7 месяцев назад)
i might as well scrub my face with that hot towel😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
EditingAbi (7 месяцев назад)
I feel like I've already done enough damage to my face. There's no going back
princesa07 perez (7 месяцев назад)
OMG i love u so much i had a party and i have just taken out the pinple in less than a minute with no scar!!!
Strxq RBLX (8 месяцев назад)
omg i had this pimple for sooo long and this didn’t work for me
SoulsIV (8 месяцев назад)
1:27 oh a month* not 5 days Lol you got me.
Enijah Daisey (8 месяцев назад)
I think this might work but im to lazy to actually get out of bed and go do it
Lil Pikushu (8 месяцев назад)
I'm a kid and have it all around my face.i have depression Because I look so ugly and I cannot remove them.Im really scared I will be ugly for the rest of my life.i tried using my mom's make up but she says I'm too young and not ready to use it.But if I can't I'll be ugly.*-sad life-*
Meera Alhamadi (9 месяцев назад)
I tried this and I ended up with a scar
t diggidy (9 месяцев назад)
i did it but it bled a little bit, is that okay?
Prince Sexy (17 дней назад)
If it bleeds then contact a doctor IMMEDIATELY
Tea Radojevic (11 месяцев назад)
This actually worked for me lol
Enedina Camacho (1 год назад)
Dudes I tried this and I started to bleed a little bit
Ольга Хомколова (1 год назад)
*The Acne No More program ===>> **https://twitter.com/CoriaCathryn/status/911592602591420416**  worked wonders for my little brother. Yes, it was challenging for him to adhere to all suggestions, but the reward at the end was so amazing to him. He is getting stares from girls in his class that never thought of giving him the time of day before. His skin is totally clear, shiny and smooth. And what's even more interesting is that other health concerns that he's had have gone too.*
New York Savage (1 год назад)
How about aloe Vera at night? Full of vitamins
DatDrmaBoi (1 год назад)
I have a red and clear head is this bad and where can I buy the peroxide
Robin time TV (1 год назад)
I've had one for 2 month and its stil red
Ella Lucy (1 год назад)
This isn't working:(
simone sadler (1 год назад)
This technique is great. I just used it and the white part is gone.
Mami Avakin Life (1 год назад)
Help!I have none of the treatments,I have a pimple on my armpit DX and its red but,its also been there for a week and a few days!every time I try to get rid of it,I see it getting bigger and the head if clear but the outer side is red and its my first severe pimple I can't get rid of I usually pop it but this one is too painful ;c!
A1 (1 год назад)
I had one of those pop it ( it had a lot of stuff inside
Michael Williams (1 год назад)
What a lot of cobbler's just pop them little bugger and enjoy
DeadbeatJuice Cx (1 год назад)
I got one on my dick
TheGreaterNoob (1 год назад)
Draco 50k Got em😊
Maryam (1 год назад)
what dick? 😊
nasser yousif (1 год назад)
Martin Capone ; (
nasser yousif (1 год назад)
Draco 50k dammmn
There HeGo (1 год назад)
Brandon Hambone I got one on my left nut
起床う圭敏 (2 года назад)
Does it work for men ?
起床う圭敏 (2 года назад)
+Camila Yadilis Delgado Santos i hope so :(
Lilybella (2 года назад)
起床う圭敏 it should
DanStack16 (2 года назад)
Wtf s this frame rate
Kevin Aguilar (1 месяц назад)
Ping 398
Sierra Lawson (3 года назад)
What should I use if I am allergic to benzoyl peroxide?
Niall the hoe ran (3 года назад)
'It's ready to do the dirty work'
Dej Dej (3 года назад)
Can u do a video over black heads?
Jake List (3 года назад)
I always pop mine too soon
MrNesscity (3 года назад)
Well. I do believe this actually could work, but I need the slightly grossing-out-video with a popped pimple to prove it.
Emily Kempe (3 года назад)
tried this and it works hooray!
Kay Lyn (3 года назад)
Use sudocrem over night, works so well and then it's gone without pain!
Broken Halos (3 года назад)
Umm does this work on black heads?
Avinandita Acharya (3 года назад)
'WITH' leaving a mark? Za faq?
Stormie (3 года назад)
Great tips.
Li Nita (3 года назад)
guyyys you wrote with instead of without lol
Anna Nilsson (3 года назад)
don't you mean "without"?
Brenda Nguyen (3 года назад)
Applying blemish products when you can feel a pimple forming is the way to go. Lush's Grease Lightning is so good and has prevented my whiteheads from forming. Also, if you can't find any fresh towels lying around, try cotton tips dipped in hot water instead- this trick provides adequate pressure to get rid of pimples and mouth ulcers too :)
Kine Ørsted Jørgensen (3 года назад)
Yes peepz, everyone have seen the title, all of you dont have to comment about it ahaha
brandon (3 года назад)
Don't you put the hot water to open your pores? Because I have really huge pores and they tend to take a long time to close.
Sara Salem (5 месяцев назад)
You could rub an ice cube on your face to tighten and make your pores smaller
Kine Ørsted Jørgensen (3 года назад)
+MiningForBacon If they take long time toc clothes, put some Cold Water on. :-)
JaaackJack (3 года назад)
Ugh I'm so notorious for popping pimples too soon >.<
Nishtha Bhakri (3 года назад)
Lovie you Jackie😊
taylor shapcott (3 года назад)
Whenever
Ellie Wesson (3 года назад)
OMFG! This actually works!! Thanks guys!💗
Emma Creamer (3 года назад)
Without**************
elft kn (3 года назад)
guys chill, it's just a title. everybody knows that they mean WITHOUT.
Kate Craighead (3 года назад)
im sure this works, but her face was clear before doing this? not a good representation of it.
Samira Mathis (2 месяца назад)
well aint her fault if she doesnt suddenly get a pimple
Emily Ann (3 года назад)
Change your stupid title
Clara und Emilia (3 года назад)
I guess you mean withOUT haha
Isra (3 года назад)
with leaving?
jenifer wendt (3 года назад)
Without*
Amanda G (3 года назад)
That toner and treatment from M.B. is awesome, I use it daily!
Samburger13 (3 года назад)
smart but i need the satisfaction of actually popping and seeing stuff ooze out
fudgee cow (2 месяца назад)
i’m 50/50 on that one
velleity (3 месяца назад)
Samburger13 Ew
ladarian roper (3 месяца назад)
Me too
BLACK KNIGHT (7 месяцев назад)
My nigga you nasty eeeewwww
CHICKEN DUXK (1 год назад)
Samburger13 SAME!
Rezanë (3 года назад)
literally all the comments are about the title
Oscar Gonzalez (1 месяц назад)
Rezanë i’m 3 years late... do you remember what happened?
Mieve Thao (3 года назад)
"With leaving any damage" 😂
N i c o l e xo (3 года назад)
Omg the title 😂
Diana Wackrow (1 год назад)
so THAT'S wut everyone was talking about Hahahaha I've been legit sitting over here, lost a.f, not understanding wth everyone was goin on about!! but now it makes sense LMFAO
maliha (3 года назад)
+Erica Choi it was "How to pop a pimple WITH leaving any damage"
Erica Choi (3 года назад)
+maliha what was the first title?
maliha (3 года назад)
OH WOW I DIDN'T EVEN SEE IT OMG HAHA
maliha (3 года назад)
+literally nicole what was it?
Rikki Santa Cruz (3 года назад)
Good to know I'll get a mark with this method 😂😂 fix title! Lol
Brittany Romano (3 года назад)
Without*...
Teenbritshgirl (3 года назад)
OMG the tittle
Alexa Kara (3 года назад)
THE TITLE
Oscar Gonzalez (1 месяц назад)
Alexa Kara what was it?
cece walsh (3 года назад)
Change the title quick and no one else will have to know!!😂😂
Elgx3 13 (5 дней назад)
Yea
Amir Asyraf (5 дней назад)
+Elgx3 13 is it true? you've seen it before?
Elgx3 13 (10 дней назад)
+Diy Mouse becauze it use to say "with leaving any damage"
Oscar Gonzalez (1 месяц назад)
why what happened?
Diy Mouse (1 месяц назад)
I know I. 3 yrs late and I don't think you will remember but what was the title
love (3 года назад)
Fix the title
Diy Mouse (1 месяц назад)
+Brainna Casilla because she changed it idk what the title was but I really want to know
Brainna Casilla (10 месяцев назад)
love what is wrong with the title I don't understand
Rad chiken (3 года назад)
CHANGE THE TITLE
Oscar Gonzalez (1 месяц назад)
why?
나엦엘06 (3 месяца назад)
Rad chiken Why?

Хотите оставить комментарий?

Присоединитесь к YouTube, или войдите, если вы уже зарегистрированы.